Genel Sekreterimiz Başkanlığında ‘Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi” İle İlgili Toplantı Gerçekleştirildi
Üniversitemiz Genel Sekreterliği tarafından ‘Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi” bilgilendirme ve eğitim toplantısı yapıldı.
 
Rektörlük Senato Salonunda gerçekleşen toplantıya, Genel Sekreterimiz Zübeyir Zorlu, daire başkanları, fakülte, yüksekokul, meslek yüksekokul sekreterleri, birim yöneticileri, satın alma ve taşınır kontrol personelleri katıldı.
Genel Sekreterimiz Zübeyir Zorlu başkanlığında yapılan toplantıda, kurum içi işleyişin daha etkin ve verimli şekilde ilerlemesi adına kaynakların israf edilmeden, mevzuata uygun bir şekilde kullanılması, Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi ile envanterlerin kontrol edilmesi, hesap verilebilirliği ön planda tutularak, kolaylık, verimlilik, maliyet ve hızlı ulaşılabilirlik avantajı sağlamak konuları elle alındı.
Kamuda kaynakların tasarruflu kullanılmasının önemini belirten Genel Sekreterimiz Zübeyir Zorlu; “Taşınırların kayıtlarının mevzuata uygun ve daha hızlı şekilde yürütülmesi gerekiyor. Birim yöneticilerimiz taşınırları şeffaf bir şekilde takip etmeli ve ihtiyaç halinde bize taleplerini bildirmelidir. Yönetim olarak taşınır kontrol sistemimizin verimli ve etkin kullanılmasını istiyoruz. Kaynaklarımızın etkin kullanılmasıyla verimliliğin sağlanacağına inanıyorum” diye konuştu.







                                                            
                                                                                                                                          

BİLGİ VE DÖKÜMANLAR